Čak i u standardnoj, fabričkoj verziji popularna "godzila" uspešno
konkuriše ultra sportskim modelima kakvi su „meklaren 4C“, „ferari 458“ i
„lamborgini hurakan“, a njegove tjunirane verzije obaraju granice
snova. Upravo zato je „GT-R“
jedan od omiljenih automobila tjunerskih kuća koje neprestano pomeraju limite snage ovog automobila.
Tako je tjunerska kuća „ekstrim turbo sistems“ nedavno uspela da sa ovim modelom obori svetski rekord u „GT-R“ R35 disciplini četvrt milje (402 metara). Do cilja su stigli za 7,49 sekundi pri čemu su dostigli preko 300 km/h čime je oboren prethodni rekord koji je iznosio 7,7 sekundi i 299 km/h.
Ono što je impresivno je da je enterijer automobila praktično ostao u fabričkom stanju, odnosno automobil nije olakšan za potrebe postizanja rekorda.
jedan od omiljenih automobila tjunerskih kuća koje neprestano pomeraju limite snage ovog automobila.
Tako je tjunerska kuća „ekstrim turbo sistems“ nedavno uspela da sa ovim modelom obori svetski rekord u „GT-R“ R35 disciplini četvrt milje (402 metara). Do cilja su stigli za 7,49 sekundi pri čemu su dostigli preko 300 km/h čime je oboren prethodni rekord koji je iznosio 7,7 sekundi i 299 km/h.
Ono što je impresivno je da je enterijer automobila praktično ostao u fabričkom stanju, odnosno automobil nije olakšan za potrebe postizanja rekorda.
Nema komentara:
Objavi komentar